Prodaja sefova – šta kupci najviše traže?
Category : Blog
Kupci imaju različite potrebe kada je odabir sefova u pitanju. Osim podele na kućne i velike sefove njihove vrste su mnogo šire i imaju različite opcije koje olakšavaju korišćenje i personalizuju standardan sef.
Pošto kupovina nije jeftina, trebalo bi pažljivo birati karakteristike tako da korisnici budu zadovoljni tokom višedecenijske upotrebe. Sve je važno. I dimenzije, i vrsta osiguranja i kako se sef koristi. Zato je treba detaljno proučiti sve podatke i odabrati najbolji model.
Zašto prodaja sefova raste?
Prvi zaključak veće prodaje sefova bi bilo da se čitavo društvo oseća manje bezbedno, ali razlog je mnogo dublji i taj da sefovi imaju i širu primenu od standardne zaštite dragocenosti od moguće krađe.
Sefovi se prave kao masivne, neprobojne kutije koje štite unutrašnji sadržaj od sve moguće pretnje. Korisnici su sigurni da su sve vrednosti apsolutno bezbedne ne samo od lopova, već i od propadanja koje dolazi usled stajanja, ali i požara, poplave, dejstva hemikalija…
To što imate sef ne znači da imate bogatstvo u novcu i dragocenostima, već da možda imate vredna dokumenta, uspomene i sitnice koje imaju sentimentalnu vrednost i čiji gubitak treba izbeći. Zapravo je to ono što većini čini dragocene stvari i razlog zašto je prodaja sefova visoka i raste.
Najprodavaniji modeli sefova
Kupci u glavnom traže sefove koji se ugrađuju u zid, a dimenzije se biraju individualno, u zavisnosti od potreba. Ono što kupci žele jesu sefovi koji su testirani i imaju oznaku TL. Što je TL broj viši to je sef kvalitetniji jer on označava koliko je minuta potrebno da se sef obije standardnim metodama. Veći protok vremena ne znači da je sef neprobojan, već je i buka veća pa je što znači bolje izglede da će počinioci biti uhvaćeni na delu i pre nego što dođu do unutrašnjeg sadržaja.
Traži se i relocking sistem dodatnog osiguranja vrata gde se po zaključavanju ona osiguravaju i unutrašnjim metalnim šipkama. Ovakvi sefovi jesu skuplji, ali zato podižu bezbednost na još viši nivo i kupuju ih oni koji imaju veći rizik od obijanja i pokušaja nasilnog otvaranja.
I sistem zaključavanja je različit pa može biti na obično zaključavanje, ukucavanjem šifre, unosom kombinacije, otiskom prsta…mogućnosti su razne, a brave neprobojne i jedino ih je moguće otvoriti od strane onog ko ima tačnu kombinaciju.
Firme kupuju velike sefove
Velike sefove najčešće kupuju preduzeća koja imaju veće potrebe za odlaganjem stvari, ali imaju i prostora koji sef zauzima. To što je na vidljivom mestu ne znači da ga je lakše opljačkati. Ovakvi sefovi su preteški za nošenje, a sigurno nisu ni malo laki za nasilan pokušaj obijanja. Firme ih koriste za čuvanje vredne dokumentacije kojoj ne treba da svi imaju pristup, ali da ipak budu blizu i dostupna onda kada je to potrebno.
Zaboravite fioke, najvišu policu u ormanu, skrivene dragocenosti među stvarima… Sef je najbolje mesto za odlaganje, ne zauzima puno prostora, a obezbeđuje trajno čuvanje svega što je vama dragoceno. Prodaja sefova raste, a to je znak da kupci shvataju da uništenje za njih važnih stvari ima nenadoknadiv gubitak.