Na šta sve obratiti pažnju kada se sređuje poslovni prostor

  • 0
close-up-woman-s-hand-holding-bucket-with-cleaning-supplies-pink-napkin_23-2147916411

Na šta sve obratiti pažnju kada se sređuje poslovni prostor

Category : Blog

Ako ste odlučili da otvorite novi biznis ili da pređete sa jedne lokacije na drugu trebali bi da znate šta je sve bitno kada pričamo o uređenju poslovnog prostora. Evo nekoliko stavi o koji treba da razmišljate dok uređujete.

Izgled kancelarije

Ako ste u mogućnosti da kupite nov nameštaj i lepo sredite vašu novu kancelariju to i uradite. Lepo sređena kancelarija, doterana sa ukusom ostavlja dobar utisak na potencijalne klijente. U vašoj kancelariji bi trebalo da se nađe jedan veliki sto na kome će biti sve vaše bitne stvari, zajedno sa kompijuterom. Takođe bi trebalo da se nađa i polica koja je lepo sređena sa nekim ukrasima i knjigama koje volite i koja ima zatvorene delove gde biste držali svu neophodnu dokumentaciju. Trebali bi da imate jednu kancelarijsku stolicu za vas, a naspram vas bi trebale da se nađu bar dve udobne fotelje gde bi sedeli vaši klijenti. 

Živa priroda kao ukras

Dobar utisak na vaše potencijalne klijente će ostaviti i živa priroda odnosno biljke koje će se nalazi u vašoj kancelariji. Ova prostorija bi trebala da bude puna svetla, sa dosta zelenih, ali ne napadnih biljaka. One mogu biti na prozoru, pored stola ili čak na stolu, ako je biljka dovoljno suptilna i neupadljiva. 

Koliko je bitno čišćenje i održavanje objekta?

Kada potencijalni klijent ulazi u prostorije vašeg biznisa treba da se oseća prijatno. Treba da vidi pedantan prostor. Trebali bi da imate na ulazu u vaš objekat osveživač vazduha koji će mirisati prirodno i ne previše jako. Redovno ciscenje poslovnih objekata u Beogradu i drugim gradovima je vrlo važno, na nedeljno nivou bi trebalo da se sređuje. Mogli biste da zaposlite neku agenciju koja će na nedeljnom nivou obavljati sve potrebne poslove.

Čišćenje i održavanje objekta možete i sami da obavljate kada je kraj radnog vremena ili pre početka radnog dana. Potrebno je da vam podovi uvek budu usisani i sređeni i da nema prašine na vašem nameštaju. Ako imate biznis kroz koji mnogo ljudi u toku dana prolazi bilo bi dobro da vaš zaposleni ili vi posle svakog dana obrišete pod kako bi ujutru bilo sve čisto i prijatno. Čišćenje i održavanje objekta nije teško, a doneće vam poštovanje od strane vaših klijenata koji će se verovatno opet vratiti.

Možete još puno stvari da uradite kako bi vaš prostor izgledao prijatnije. Ako želite da vaša kancelarija dobije toplinu možete da stavite neke lepe zavese na prozore i da okačite neke slike na zidove. Možete, ako imate mesta, u kancelariji da napravite i deo gde biste sa vašim klijentom seli i popili kafu, dakle nekoliko fotelja ili kauč sa stočićem za kafu bi bilo savršeno da imate. Tako će se vaši klijenti osetiti dobro došli i kao da samo za njih postojite, a time ćete dobiti njihovo puno poverenje u vas. Bilo bi dobro i da u vašoj kancelariji imate komodu sa pićem i nekim sitnim posluženjem. Uz to, vaš sto bi uvek trebao da bude sređen i uredan, bez previše papira na njemu. Srećno poslovanje! 


Leave a Reply

Pretraga

Komentari

    Arhiva